Det är mycket nu.

Huvudet går på högvarv, och det är intervjuver, samtlat med olika svar på mail, jobb och evtentuell framtid. Ringer och ingen svarar etc. Det går bra nu.. Nejvars, men det gör det faktiskt. Går bra alltså. Jag ska inte ropa hej riktigt än, men om allt går som det ser ut nu, kan jag börja jobba nästa vecka! Så, håll tummarna för det.
Det är just det där, att bara beskedet ska komma ordentligt. Så, telefonen går nog varm idag. 
 
Ute kommer det mer snö, inte direkt kraftigt snöfall, men snö. Har haft sol och blå himmel i några dagar nu, dessvärre har orken inte funnits för så mycket ute pga jobbsökningar, och ett dåligt humör av två irriterade själar här hemma. Gick snabbt över visserligen, men det blev mest bara ta det lugnt, vila och återhämta sig. Albin har ju ledig vecka, och nästa med. Att ha hormonvecka suger lite mer energi än vad jag önskar, därav så grumpy. 
 
Men, nu är allting under bättre situationer. Jag har jobbat två nätter nu, ska jobba inatt med. Sen ska jag väl förhoppningsvis vara ledig fre/lör. Dock inga garantier, pga det saknas folk. Ska stämma av med chefen så snart jag får tag på henne, som sagt. Alla jag "vill" prata med idag var onåbara just nu. Ska se om det rings upp, alt ringa igen om en liten stund.
Känns som jag bor med telefonen atm. Fick dessutom sova 5 oavbrutna timmar sen jag kom hem imorse, sen kunde jag inte somna om. Får sova lite under em sedan.
 
 
Såhär snygg blir man när man sover med blött hår.  Trasiga läppar och en finne under näsborren. Så sjukt sexigt, mänskligt och helt underbart?
 
Avverkat frukost, nu kanske man skulle se X-Mnen 2 igen. Och ha koll på telefonen...!
 
/ norrskensskytten - izumii
allmänt tjafs | |
#1 - - Johanna:

Håller alla tummar! Usch söka jobb är ju verkligen riktigt sugigt och stressande, hoppas det går som du vill😊🙏

Svar: Tack! Det håller vi verkligen tummarna för :)!
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Hoppas hoppas hoppas att det går vägen :D

Svar: Ja, verkligen, det ser ut och verkar bra just nu ;D
Iza aka izumii

Upp