5 mars 2017.

Idag är en fin dag, för idag fyller världens goaste unge 5 år. Nämligen lilla Ville! Min storasyster Annas barn år. En toksöt liten unge med jättemysigt skratt! Ringde förut och grattade, himla mysigt. Såg sedan att han fick lite tårta på instagram. Lite tråkigt att missa sådana kalas nu när man är här uppe. Men så kan de gå när ekonomin och det sviker lite, och det är ju inte gratis att flyga hem/åka bilen hem. Ungefär samma peng oavsett vad, och det gäller att planera in de i god tid. Med tur då kan man komma under tusenlappen. Nu skulle det kosta nästan tvåtusen kronor att åka ner. Tur och retur. Och det är pengar som idag inte finns.
 
 
Ville, tsms med sin kusin Alex bredvid från förra årets kalas hemma i Vikingstad. Kinderägg är grejen, som de nyligen öppnat upp. 
 
Ville tycker det är roligt med lite grimaser också ibland ♥
-
 
Idag går även tankar till min mormor, som skulle fyllt 90 år idag, om hon var kvar i livet. Lilla stålmormor, som jag brukade säga tyst för mig själv. Vila i frid mormor ♥
 
familj | |
#1 - - Johanna:

Så gullig😊 Förstår att det inte är lätt att vara från familjen!

Svar: Inte lätt när det är året många fyller "stort". Såsom pappa fyller 65, mamma 60 osv. Och syskonbarn som fyller 5, vs 10 osv :) Stor familj = många kalas! Dock så får jag träffa dem i sommar iaf :)
Iza aka izumii

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Stort grattis till systersonen! :D

Svar: tack :D
Iza aka izumii

Upp