so much summerfeelings.

Det där med att bli svettig av att göra inget alls är väl aldrig en favorit, men hey. Vad ska man göra då? Det är ju faktiskt sommar nu för tiden och det är ju ganska så göttigt. Jag försöker ta igen så mycket redigering som möjligt nu dock, lämna utrymme för mera bilder osv. Det går ju otroligt bra... Nästan?
 
Det slutar med att bli ännu mer inspirerad och vilja åka ut och fotografera ÄNNU mer. Jag kommer inte ihåg när jag kände så sist. Något inom mig håller med andra ord på att blomma ut rätt så rejält. En magisk känsla på gott och ont. Det gör också att man blir ganska trött. Kanske skulle överväga yoga trots allt? Försöka hålla insidan i en bättre balans? Lyssna innåt så att säga?
Anyhow, snart ska jag bege mig iväg och plocka upp sambon från flygplatsen, så att vi äntligen kan mysa i massor igen, åka äventyr tillsammans osv. Galet underbart. 
 
Nu, dock. Lite mer från Linköping visiten, eller ja. Boxholm egentligen, men jag säger nog alltid Linköping ändå, bara blivit så. Haha.
Så härligt med summervibes. 
Ute i Blåvik och njutit. Dock är ju vattennivån i Sommen riktigt låg. Det brukade gå och hoppa från bryggan ner i vattnet, men nu är det bäst att gå i för att inte slå sig rejält. Det är sjukt lågt.
 
Och så, Alice. Den lilla skönheten. Bustjejen. Så mycket grejer omkring, tillslut måste man vila upp sig och bara. Sucka högt åt den där rödhåriga fotografen, eller hur? 
Albin passade på minst sagt. Såhär såg det ut för mig:
 
Där står han, med kameran i högsta hugg när jag bara "larvar mig" :P
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Jenni Lenita:

Men åh så härliga bilder 😍 Och klart man måste larva sig och ta självisar 😆

Svar: Hahhaa, jag har MASSOR :D Så det räcker och blir över :DTack <3
Iza aka izumiii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så mysiga och härliga bilder! Den första björkbilden var riktigt vårig :D

Svar: Tack! Haha, jaa, jag älskar den. Så himla underbart med kort skärpedjup på björkar <3
Iza aka izumiii

#3 - - Sarah:

Så fina bilder på hunden :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Iza aka izumiii

#4 - - Helena:

Vilka härliga bilder! Känner mig alltid så fånig när jag skriver så, men det är ju sant så varför inte skriva det. Gillar verkligen den första bilden på björken. Älskar vinkeln! <3

Svar: Tusen tack! Är väldigt nöjd med den också! :D
Iza aka izumiii

#5 - - Bokstund:

Så fina bilder! Älskar särskilt den på grillen. Hade varit fint med sånt väder här med, i Göteborg bara regnar det hehe 😊

Svar: Tack så jättemycket :D haha, det kommer. Det vet jag att det gör :D
Iza aka izumiii

#6 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Härliga bilder :)

Svar: Tack så jättemycket ! :D
Iza aka izumiii

#7 - - Amanda:

Så mysiga bilder<3

Svar: Tack så mycket! 😁
Iza aka izumiii

#8 - - Johanna:

Åh så fin bild på björken! Har en grej för att ta foton uppåt i träd för tillfället☺️🌱
Skulle jag kunna få låna den att ha på min blogg i något inlägg? Jag länkar så klart till dig och skriver att du tagit den.

Svar: Åh, jaa. Det går bra, vill du att jag ska maila dig den? Den på bloggen är en förminskad storlek, det går absolut jättebra iaf :) Vad roligt att du vill dela med dig ! :D
Iza aka izumiii

#9 - - Johanna:

Ja du får jättegärna maila! Min adress är [email protected].
Tack så mycket☺️

Svar: Ska ha skickat ett mail igår kväll..hoppas det kom fram!
Iza aka izumiii

#10 - - Johanna:

Ja jag fick den. Tack igen och hoppas du får en skön helg!😊🤓🌸

Svar: Härligt ! :D Jodå, det har jag verkligen haft :D
Iza aka izumiii

Upp