midsommarfoto.

Min älskade sambo och jag tog ett litet nattligt äventyr. Jag i min nya och äntligen vita klänning. Han i sin M87, ofc. Det fina med soldat ♥
 
Fotocred till Albin som tagit bilderna på mig. Taget vid 01:15 ungefär. 
 
 
 
 
Jag älskar verkligen min nya klänning. Jag älskar min Albin så sjukt mycket. Så fin. Så underbar. 
 
NU kan jag dock ta och krypa ner i sängen och fortsätta redigera några till imorgon... Eller ja, senare idag...
familj, fotografier, känslor, norrlandäventyr | |
#1 - - Jenni Lenita:

Men åh så magisk och ni är så fina båda två <3 Jag hoppas att ni har haft en fantastisk midsommar och att alla sommar dagar är så fina för er <3

Svar: Tack så jättemycket !! :D <3 Det var ett fint avslut på en ganska lugn och fin dag! :D (svarar på kommentar 2 här med..xD) Jag hittade klänningen på Kappahl lite otippat ! xD
Iza aka izumiii

#2 - - Jenni Lenita:

BTW, var han du hittat klänningen? Sjukt härlig!

#3 - - Jenni Lenita:

Underbart <3 Här avslutade vi kvällen med film och ostbricka :P haha. Åh, måste också kika in där, tror det är närmare 5 år sedan jag köpt något där.. eller ens varit in på KappAhl :D Underbar är den i alla fall och du passar i den som handen i handsken ;P

Svar: Tusen tack! Blev galet nöjd och förälskad i den. Letat vit klänning ett par år, kanske inte aktivt, men det har antingen kostat för mycket, eller inte känts rätt. Men denna alltså. ÅH vad jag blev glad !! Det var första gången tror jag, som jag köpte något där sen studenten, jag tror jag köpte min studentklänning där, osäker !!:P
Iza aka izumiii

#4 - - Johanna:

Wow vilken himmel! Äntligen bra midsommarväder☺️ Och jättevacker klänning😍

Svar: Eller hur !! Det var mulet av och till igår, fick lite sol och blå himmel en sväng, medan det sedan kom en galet fin uppgång. Sen vart det mulet igen, och hittills har inte solen visat sig xD tack!! :D
Iza aka izumiii

#5 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så underbara bilder!

Svar: Tusen tack ! :D
Iza aka izumiii

Upp