ja, jag vet, pinsamt va? (GRATTIS MAMMA)

Hela 3 dagar sen...?! Say WHAAAT?! Nejmen, på riktigt. Jag har varit fett upptagen. Så taggad, och så nervös osv. Jag åkte som känt för några ner mot Östergötland, närmare bestämt hem till mor och far i huset jag växte upp i. Och där, träffade jag under lördagen HELA min fantastiskt stora familj. 
Just idag är nämligen inte vilken dag som helst, utan det är min mammas födelsedag!  GRATTIS MAMMA
Och det firade vi i helgen då. Så fint. Hade en helt underbar och perfekt dag som man bara kan ha. Allting som faller på plats, fint väder och varmt. Och alla var glada och nöjda. Helt enkelt en suverän dag. Det är sådan enorm skillnad att träffa min familj nuförtiden också, när jag mår så mycket bättre i mig själv. Jag är inte i närheten så utmattad som jag brukade bli... Och det är så skönt. Jag samlar istället mer poistivitet runt mig, och att orka liksom. Det är sååå skönt. Jag kände mig så lycklig där och då, och det var såklart jobbigt att behöva åka "tidigt" ifrån, som alltid. Men det var nödvändigt för att orka bilresan hem.
Tänkte bjuda på några snabbis bilder, mer får komma när jag har lite mer tid. Jag ska snart gå och lägga mig liksom. Så vansinnigt trött.
Här sjunger vi för mamma, som glatt vinkar till kameran ♥
 
 
För övrigt, så ska vi även berömma killen, Emil i den blåa fotbollsdräkten för bilden på mig han tog här. Sjukt duktig, killen som böjar 2an i höst. De växer för fort de där små ♥ Mosters hjärtan.
 
 
Nu ska jag ta en dusch, sen ska jag sova som fan.... Godnatt. Men nu vet ni iaf att jag lever...! 
familj, fotografier, känslor | |
#1 - - anneli:

Men så kul att kunna åka och träffa sin familj sådär,
när jag själv inte har familjen så gör jag sådana familjeträffar min sambos familj. Plus jag fullkomligt ÄLSKAR din färg på håret, så snyggt!

Svar: Det är himla mysigt faktiskt ! Blir så när man flyttat långt hemifrån :) Älskar också färgen, tusen tusen tack!! :D
Iza aka izumiii

#2 - - Johanna:

Så mysigt det ser ut! Verkar så kul att ha en stor familj tycker jag:)

Svar: Det är ganska fint. Men det är inte alltid man inser det, förutom ibland. Man är dock, har jag märkt så van vid att alltid ha haft någon hemma på ett sätt. Man uppskattar ensamheten lite mer också! :p
Iza aka izumiii

Upp