I'm alive, just... Not really vid datorn.

Well, ja. Jag ser att jag har haft trogna besökare, och efter mitt senaste inlägg kanske det var på tiden att visa att jag tänker fortfarande skriva, och dela med mig. Jag har knappt suttit vid datorn bara de senaste dagarna. Som mest för att se att bilderna blev överförda till datorn mest, pga sååå glömsk. Men det var dem! Så, då kunde jag pusta ut. Har fotat lite igår igen, och har fortfarande en uppsjö av bilder att dela med mig. Vet knappt hur jag ska hinna med! Så, blir när jag får tid över helt enkelt.
 
Tillsvidare en skogstrolls - Iza som hoppas och ser lite fram emot när det kan bli att träffa Jenni som jag läst/följt ett tag nu. Fotoäventyr och lite modellande! Ska bli riktigt kul faktiskt, ska väl egentligen bara bestämma NÄR... Just nu är tiden lite emot mig, men det kommer spricka upp lite snart.
Men, som lovat: Skogstrollet iza <3
 
 
Och sen, en riktigt intensiv läcker iza ala 63 kg tung och insåg aldrig hur liten hon var förens efteråt. 2011 någongång btw.
Foto: Elin Wennemyr.
 
 
allmänt tjafs | |
#1 - - Jenni Lenita:

Nog ska vi säkert hinna styra upp något roligt projekt ihop någon dag ;) Skönt att inte heller alltid sitta framför datorn, kan behövas lite "semester" ifrån :P

Svar: Ja :D Det ser jag fram emot ! Ska ju ner på bröllop nästa helg iaf :) Sen är det lite oklart igen xD I helgen kanske vi skulle åka förbi storforsen xD
Iza aka izumiii

#2 - - Jenni Lenita:

Jag förstår det, det är inte alltid lätt att få ihop när tiden är knapp. Men jag ska också denna helg på knytkalas (dubbelkalas) och nästa helg jobbar min man så vi får se när vi kan styra upp något 😆 Snart hoppas jag 😋

Svar: Jag också. Kanske helgen efter det iaf. Vi får se och planera :D Vore supermysigt !
Iza aka izumiii

Upp