saturday, och Haparanda!

Oh yeash indeed. Om en liten stund ska jag packa in mig i bilen med kameran, manteln och korsetten (höh), in i bilen och bege mig mot Haparanda för att utforska lite, fota massor, och fika med fina Jenni
Ska bli otroligt kul att ses. Den första i Norrbotten jag faktiskt ska umgås med som INTE är militär. Så, yay! :D 
 
Har precis mosat i mig lite hallonkräm och två ägg. Så, mätt. Nu ska jag bara lyckas få med mig allt jag känner att jag vill ha med mig, allt kommer ju givet inte användas, men ja. Man vill ju vara säker att inte missa något.
 
Jag tänkte visa en fin bild på en fjäril jag tog förra lördagen med när jag lämnade Albin på Kallax. Och imorgon kommer han hem <3 Jag har längtat. Kanske blir det lite fason på bättre sömn nu. Tenderar ju att sova som bäst med honom bredvid.
Sen ska kvällen senare idag sen, bli att kolla på SVTPLAY, där NCC från NärCon kommer sändas, kolla ni med! Det är ju liksom LIVE!
 
Ska bli riktigt roligt ! :D
4 bilder från NCC på NärCon förra året som jag fotograferade:
 
 
---
 
Och sen, den där fjärlien då...!
 
fotografier, inspiration, tillbakablick | närcon linköping | |
Upp