oändligt vackert.

Det slutar aldrig förvåna mig, hur vacker en himmel i skymning och nattetid kan vara. Oavsett årstid. Att uppleva dessa ljusa nätter är som att återfödas in i en värld av oändlighet. Att fotografera med låga ison vid sena nätter, en dröm som gått i uppfyllelse, och visst, ibland får man höja även om det är ljust. Bara för att hjälpa ljuset lite. Det är så sjukt härligt. Den där natten, natten till den 10e, jag har SÅÅÅ mycket bilder jag är nöjd med. Känner mig så otroligt grym och asbra när jag ser dem. Det är inte så ofta det händer eller har hänt. Men nu så.. Nu känns det bara så häftigt. 
 
Att få uppleva det här fotoglädjeruset och pirret. Att skapa igen, och kanske mer än innan. Att önska och vilja visa upp. Så otroligt häftigt. Ibland kanske man skulle ta det där steget och sälja bilder. Kanske jag ska våga. Kanske jag faktiskt vågar väldigt snart.
Det vackra här uppe slutar aldrig att förvåna, imponera mig och jag mättnar inte på det, iaf inte än. Jag tror inte jag kan bli mätt på dessa vyer. Det är helt otroligt.
 
Det blev mycket bra och fina bilder från den här kvällen/natten. Har fortfarande ett par stycken att redigera färdigt innan jag går vidare med resten. Så jag hoppas ni även gillar den här serien med bildbomb.
 
fotografier, inspiration, känslor, norrlandäventyr | |
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Åh så fantastiska färger i bilderna! Älskar kvällsljus :)

Svar: Tusen tack!! Ja, det är det bästa ljuset alltså <3
Iza aka izumiii

Upp