Le Haparanda!

Lite för att det var på tok för länge sen ni fick bilder från erhm, samma tid. Dvs, inte en vecka emellan, så ska jag faktiskt ta och bjussa lite från gårdagen.
 
Det var ju egentligen lite komiskt, de hade sagts på jobbet att de skulle regna hela lördagen, men jag tänkte, att neeee... Inte hela ju. Och mycket riktigt, när jag åker ut ur Boden så kommer det världens jävla skur. Det bara haglade mot bilen och intensivt. Körde inte fortare än 50km/h på 90 väg liksom. SÅ MYCKET REGN!
Kände smått panik, men lika fort som de kom, så klarnade det upp igen.
Och då lättade iaf den paniken. Haha. Sen for vi vidare, ner mot E10 och Haparanda.
Vid Ikea så möter jag Jenni, för att sedan dra vidare mot Finland och den botaniska trädgården som hon själv brukar fota vid en del. Så, inte nog med att jag tog mig högt upp i landet, jag passade även på att besöka Finland. Lite kul faktiskt! 
Vädret var kvavt emellanåt, men med vindar. Så, närbilder var ju .. Kul att få till! Men det gick ju. Och här är några som jag precis färdigställt som jag kan dela med mig av!
Mer kommer, vi åkte runt lite grann. Och jag kom hem med nästan 700 bilder. Så jag har att göra.....
 
 
För jag hade ju verkligen inga bilder att redigera innan..... HAHA.
Mer kommer, ska fortsätta lite till nu <3
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Kul att ni körde över till Finland också :)

Svar: Ja :D Det var roligt :D Och mysigt ! !:D
Iza aka izumiii

Upp