hjärnpunka, och andningspaus.

Ojojoj, försöker landa lite efter helgens vistelse i de södra delarna av landet, närmare bestämt Linköping och Niclas och Desses bröllop. Jag är fortfarande rätt så slut efter helgen... Igår var jag hemma med feber och migrän. Det blir visst så när det blir ca 9 timmar sömn från fredag-söndag. Så, ja. Sova var ju bara .. Något jag inte hann med på resor osv. Det blev med andra ord mer intensivt än vad jag kanske räknade med. Men så kan det gå. Och nu gäller det mest att bara lugnt och sansat varva ner ordentligt. Dricka mycket, vila, och inte stressa upp mig. Verkar som jag fått stressutlag på hakan osv. Så, ja. Lite mer stressad än vanligt just nu.
 
MIn hjärna är lite av en slags hjärnpunka just nu, och det innebär att det är lite ... Svårt att fokusera. Sakta och säkert kommer jag tillbaka. Men det förklarar också varför det inte blivit så mycket blogg. Och jag har en HEL del att redigera nu också. Så, jag har att göra, och jobba och sådana grejer med då såklart. Det blir lite omprioteringar och vila upp sig.
 
Däremot, kan jag ju iaf visa en av bilderna från bröllopet iaf! Det har jag fått tillåtelse att göra, så ni som inte sett den redan, här är den:
 
 
Nu ska min arma slitna kropp ner i ett badkar och sen nannas för natten. Godnatt <3
allmänt tjafs, känslor | |
#1 - - Johanna:

Ett bad låter rätt! Fin bild också☺️🌸

Svar: Det var ganska gött faktiskt, välbehövligt, även om det är varmt för varma bad inomhus xD
Iza aka izumiii

#2 - - Emma:

Usch för migrän! :(
Se till att vila upp dig ordentligt! :)

Svar: Verkligen blä för migrän, är bara tacksam att de inte är lika ofta längre som tur är!
Iza aka izumiii

Upp