en plats för sinnesro.

Det där med pauser, att andas och känna lust och orken igen. Att orka och våga känna efter. Stunder att ta vara på. Sådana moments passerar mig oftare nu. Jag lär mig ta vara på det när det blir för mycket omrking mig. Som i söndagsmorse (blir väl rätt sagt?), dvs natten till söndagen gav jag mig ut med kameran. Och mötte solens första strålar och härliga älvor som dansar i den fuktiga morgonen. SÅ vackert.
 
 
Jag blir så lycklig av sådana här stunder. Det laddar verkligen om batterierna. Så härlig stund. Att göra det här hemmavid, i ett förflutet jag gärna och börjar släppa taget om, hade denna sak inte varit lika lätt. Och att göra det idag, veta att jag KAN, utan att bli kontrollerad var femte minut, är en seger.
Så skönt att få ro i själen. ♥
känslor, mindfulness | |
#1 - - Jenni Lenita:

Ååååh 😍 jag älskar dessa bilder, de är så otroligt vackra. Helt fantastiska och tänk att du får uppleva det här, du har varit där 😍 Jag blir så inspirerad och tror att jag ska försöka satsa att komma iväg någon riktigt tidig morgon/natt för att fota sådant här. ÄLSKAR 💕

Svar: Tycker jag verkligen !! Det är såå värt det. Jag brukar stanna uppe extra lördag eller fredag för att fotografera innan jag faktiskt lägger mig...! Hahhaa. Det är himla mysigt. TACK så jättemycket <3
Iza aka izumiii

Upp