att virra bort sig.

Men lite så faktiskt. Det har dels varit mycket, och dels ingenting alls. Datorn har återigen fått hamna lite ur fokus. Det tar energi på jobbet, nu när alla ordinarie förutum 1 är i korvhallen där jag jobbar nu under sommaren. Så det är lite mycket att hålla ordning på emellanåt. Jag löser sofar det mesta själv, men det har bråkat också rätt mycket. Så, bara 6 veckor till .... Haha. Nejmen, just nu har jag bara anställning till den 20 aug, och hoppas därefter att det blir en fast tjänst. Vore asbra och guldvärt. Vi håller tummarna för det.
 
Lite redigering läggs på lager, och det tar tid att framställa bilder just nu. Mycket pga att man vill hinna med annat också, inte sitta klistrad framför skärmen liksom. Det går väl sådär, men jag och Albin har ändå varit ute mycket, och sen tagit det lugnt bara vi två. Sen ska jag trots allt åka ner till bröllopet i helgen, det löste sig på ett sätt, och det är vi ju tacksamma för. Nu börjar stressen över vad jag ska ha med mig istället...! Ska försöka få med så lite så möjligt, men det absolut nödvändigaste. Handbagage style liksom. Wish me luck.
I Linköping ska jag sova hos Matilda, som lyxigt nog bor väldigt bra till! Ska bli supertrevligt. Även hon ska ju på bröllop, taktiskt nog. Haha, kameran ska iaf defintivt med...! Så, hoppas vädret tillåter med bra väder. Och att jag kan fånga ännu mera ögonblick. ♥
 
Ska bli mysigt med bröllop, och att träffa Matilda. Sen får vi ju se hur tid och allt ser ut. Min buss till Arlanda igen går lördag natt...! Så, hej morgonpigga människor :D
 
Det var allt för just nu ska jag sjunka in i lite redigering, tillsvidare: en glad selfie i trädgårdsföreningen för snart 3 år sen.
 
För såhär kan man se ut på fotoäventyr ! :D
allmänt tjafs | |
#1 - - Emma:

Coool! Jag ska också på bröllop i Linköping, fast om 3 veckor :D Vid Vreta kloster kyrka där. Blir spännande, har aldrig varit dit vad jag minns ^^

Svar: Ojoj! Vad roligt !! Det borde du gilla !!! Det är en jättefin kyrka, lite gammal och fin som sig bör. Och så ligger Vreta Kloster / Berg Slussar så fint där med. Himla fint ställe!
Iza aka izumiii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Jag kommer ihåg den fotodagen i Trädgårdsföreningen :P
Verkar ändå ha gått väldigt bra med resandet och bröllopet :D

Svar: Det var en fin dag! Jodå, förutom nerresan då. Men annars så gick det väl relativt okej.
Iza aka izumiii

Upp