and, some more.

Ja, för en gångs skull ska jag dela med mig mer av samma vara! Och ett litet länge text kombinerat inlägg kan komma att bli senare, pga ögonen går i kors på mig i princip. Nu när sambon är hemma, slappnar jag av igen, så kroppen blir ett vandrande kolli typ. Skitseg helt enkelt. BILDBOMB :D
Himla fint och mysigt ställe <3
 
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Riktigt härlig bildbomb! :)

Svar: Tack så jättemycket ! :D
Iza aka izumiii

#2 - - Emma:

Såå fina blombilder! :D Jag var förresten i Linköping i helgen på bröllop, himla mysig stad! Jag bodde på Frimurarhotellet, haha ^^

Svar: Tack så jättemycket !! :D
Åh?! Vad roligt !! Vart var bröllopet då? :) Frimurarhotellet är riktigt fint. Det måste du ha gillat! Tempelriddarorden osv.. Himla härlig historia där :D
Iza aka izumiii

#3 - - Emma:

Det var ute vid Malmen (?) där helikopterflottiljen håller till! :D
Ja verkligen häftigt hotell!

Svar: Oh! Så spännande !! :D Tycker jag låter som ett otroligt härligt ställe att ha det på! :DScandic <3 Min gamla arbetsplats.
Iza aka izumiii

#4 - - Jenni Lenita:

Men gud så bra du har fångat den där mysiga känslan som beskriver just denna fina och mysa plats 😍 Man vill bara gå dit igen, haha 😅

Svar: Tack så jättemycket !! Mer kommer ! Ska bara... Hinna ikapp!! xD HAHAA.
Iza aka izumiii

#5 - - Ida:

Fina bilder:)

Svar: Tack så mycket :D
Iza aka izumiii

#6 - - Sarah:

Så mkt fina bilder :)

Svar: Tack så jättemycket :)
Iza aka izumiii

Upp