Tre dagar...

Sen är det dags. Hämta släppet, fylla upp och sen åka alla 112 milen till vårat nya hem. Pirrigt och mycket nära nu. Enda möblerna som finns just nu är våran säng.. Så blir en del vila/se film på det vi redan har på datorn.  Vi har inte haft internet sen i torsdags. Dels för att tanken var att vi redan skulle åkt igår.  Men nu blev det inte så.. 


Ikväll blir det dock Norrköping, födelsedagsfest hos ett par vänner.  Otroligt roligt. Det är även tv och data spel tema på festen.  Även om jag inte spelar spel alls själv, så vet jag ju iaf lite vad sambon och andra vänner spelar. Men att finna karaktär eller liknande är alltid lite klurigt. Men.. det finns nog något jag kan hitta på. Hursomhelst ska det bli riktigt trevligt.  Lite bilder ska jag nog lyckas ta och kunna visa för er nästa vecka.  När jag både har dator och internet igen. Just nu bloggar jag från mobilen. Testar appen och grejer.


Det börjar bli tomt här hemma iaf.  Sofforna är nu borta, liksom vardagsrumsbordet.  Äntligen.. tycker det kan bli tisdag nu btw! Vill flytta!!  

En liten bild från hörnet där alla grejer låg förut.. nu är även det borta! Så snart jag kan ska det bli ordentliga bilder igen.  

Var rädda om er !!
/ iza - izumii 

allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Så spännande att det närmar sig nu :) Ser fram emot att följa dina äventyr :D

Svar: Ska bli otroligt spännande ! Fixade ett nytt 50 mm 1.8 idag med.. mitt andra är ju lite slitet. Så nu jäklar! 😁😁
Iza aka izumii

Upp