WOW - känsla efter mässa.

Okej, jag ska inte överdriva, men känner mig sjukt positiv efter mässan. Jag gick all in, intresserade mig för jobb som jag även kan behöva gå utbildning inom, men för att visa att jag är villig att testa allt möjligt. Gick även in i gamla spår, såsom hotell och restuarang, och även chark. Det är typ ett av dem jobb jag kan sakna, min tid på Scan, goda kamrater, god stämnig, och bra lön. Nog för att jag jobbade natt, hade en awesome chef som såg till att jag fick mycket bra rättigheter också. Helt otroligt. Så fort jag nämnde vart jag jobbat, och han fått mitt CV, så skrev han bara ""RING" och sen att vi hörs, han läste inte ens, han ville ringa mig direkt. VILKEN BOOST!
 
Det fanns väldigt mycket intressant, och jag har även några CV som jag ska skicka iväg alldeles strax så dem kommer in digitalt också. Känns iaf som att nu jävlar. Bort med osäkerheten och så bara kör vi. Som Albin brukar säga, möter du väggen, så krossar du den och fortsätter framåt. Den kan tolkas på både positivt och negativt. Men det kan hjälpa när man behöver boostas. Som jag idag till exempel. 
 
NU hoppas jag verkligen att nya kontakter kommer bidra mycket. Och att det ger resultat. Vore grymt om jag fick jobb väldigt snart.. Om en får önska. Jag vill så gärna jobba. 
 
Hur ser eran onsdag ut?
allmänt tjafs | |
Upp