töntigt lycklig.

Jag kan komma att bli bortskämd med att se norrsken. Iaf efter att jag idag fick se det igen. Även om det inte alls är som de där andra bilderna man ser när man söker på norrsken, eller så. Det är under .. upplärning så att säga. Likadant med att fota stjärnhimmeln och sådär. Har faktiskt inte gjort det så mycket innan, så det är ändå skulle jag vilja påstå, ett nytt moment inom fotosfären. Det är väldigt roligt, men jag hoppas att jag kan lyckas fenomenalt någon gång iaf:
 
 
Första bilden med ficklampa lyset var lite mer av en testbild, men den fick följa med ändå! 
Som sagt, inte superstarkt, men det fanns där iaf! Missar nog alltid när det är som starkast. För det lyste rätt starkt när jag såg det på balkongen. Men att hitta alla grejer, fjärrutlösaren osv så tog det tid... Väldigt skönt dock. Jag är ju faktiskt lite mörkrädd, och det här stället jag åkt till, ligger drygt en mil utanför Boden, och intill en skogsdunge liksom. Livrädd för att det ska komma någon, eller något djur. 
Men, idag gick det rätt okej. Väldigt frusen nu dock. Snart ska jag göra varm oboy, och sen ta det lite lugnt till Sex&theCity serien och kanske filmen sen. 
 
Hur ser eran måndagkväll ut?
norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - lisa:

Åh! vill också ha turen att få se norrsken!

Svar: Det är otroligt häftigt !!
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Det är väl rätt schysst att bli bortskämd med norrsken, det vill jag också bli ;)

Svar: Helt klart ! Synd om Albin bara...! Men det är nog mest för att en kanske ska lära sig att uppleva det också, inte bara fotografera det :)
Iza aka izumii

Upp