tidiga morgnar.

Det var ett tag sen.. Imorse kom tapetseraren och spacklade vårat sovrum. Så, det var bara pallra sig upp runt halv sju / sju tiden och vakna till liv. Har skrivit ut CV:n till rekryteringsmässan som är i Luleå idag. Tänkte iaf börja med 10 stycken CV:n.. Mycket för att jag vet inte alls vad för typ av företag det är, och alternativt är att skicka det till deras mail på plats. Dels för att mitt CV ligger på google documents. Och det har jag alltid med mig. 
 
Just nu har dagarna rört ihop sig lite, samt att jag trots den tråkiga historian med mitt förra jobb, ändå kommer bli avstängs i 45 dagar från ersättning, pga egen begäran. Så får inte pengarna därifrån, fören i maj. Jag får hoppas till gudarna att jag hittat ett fast jobb innan dess faktiskt. Och det är ju givetvis mitt mål.
 
Det känns lite tråkigt, men jag var typ inställd på att det skulle bli så. Det bara känns jävligt surt just nu. Lyckligtvis en känsla som absolut kommer gå över. En dusch och fräscha till sig, gå all in och se till att ha fixat lite mer kontakter och jobb, helt klart. Väntar med spänning över det andra jobbet såklart. 
 
Let's make it count. Det kommer över 90 företag till mässan. Något kommer ju att passa helt enkelt. Så enkelt är det. Let's make it happen. Simple as that. Jag som brukade vara rätt pepp på att visa vem jag är på arbetsgrejer, borde bara skärpa till mig helt enkelt...!
 
 
allmänt tjafs | |
Upp