the forest.

Att vara i skogen är ju något jag inte varit på ganska länge, iaf såhär att jag liksom, stannat mer. Jag har ju ideér och tankar om att befinna mig mer ute i det. Och i framtiden när man kanske skaffat hus, får det gärna vara i närheten av en skog. En sjö, och lite lagom med öppna ytor och fritt från stadsljus. Stjärnklara nätter, och frisk luft runt hörnet. Bättre medicin för själen vet jag inte om det finns. 
 
 
Från promenaden i skogen igår ska jag ju givetvis alltid gå där det är som mest osmidigt. Det vill säga på gamla skidspår, som inte verkade fullt pålitliga, se bilden med snö upp till knäna.... Jag ramlade ner en del emellanåt. Det hände att båda fötterna åkte ner, och försöka resa sig när snön vek sig, eller vad man ska säga, så var det lite svårt.  Men jag tog mig uppenbarligen därifrån. Det var dock mysigt, känna lite köld ändå. Det är fint att uppleva snöbetäckt landskap igen. Det var fööör länge sen.
 
/ norrskensskytten - izumii
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - sandra:

åh!

Svar: mysigt som tusan!
Iza aka izumii

Upp