snöig torsdag.

Det har varit en inomhusdag, förutom när jag åkte och handlade idag. Tvätt torsdag och lite sömn, typ. Kombinationen är underbar. Men, jag räknar med mer tid utomhus imorgon. Nya kängor och eventuellt termobyxor för ja, lite billigare peng. Stadium Outlet i Luleå borde ha något bra. 
 
Anyhow, lite bilder från dagen. Mina typiska slow-not-doing-anything-special dag. 
 
Saker på mitt datorbord just nu. I ena hörnet. Salt sen frukosten, glömmer alltid ställa tillbaka det. Kirurgtejp sen jag bandagerat in handleden, igen. Objektiv sen jag tömt fotoväskan lite. 
Mobilen för ifall det ringer, eller skrivs. Den är rätt tyst nu för tiden emellanåt. Förutom snapchat då och då.
 
 
 
På bild 2, mina visitkort, som jag kanske kan börja dela ut ibland. Igen, men utan min FB adress till min sida, som jag har tagit bort. Tänkte göra om den helt när jag väl återvänder till FB, har en välbehövlig paus från det.
Och så, självklart. En helt naturligt, slapp och bekväm izumii, eller iza.. Haha. Såhär ser man ut när man tvättar/städar hemma helt enkelt.
 
Saker jag dock har fått gjort idag:
- mailat och skaffat intervjuv.
- tvättat en massa tvätt (som bara ska sorteras)
- lagat mat
- tagit ovan bilder
- handlat mat, mjölk etc.
- kollat på serier.
 
Saker man gör dagar man inte jobbar helt enkelt. Borde fixa glidparrafin till mina skidor så ska jag ut och åka i nästa vecka. I helgen får vi ju besök, så får se hur uppdaterande jag blir då.
Jag hoppas ni har en fin torsdagkväll!
 
Imorgon fm ska vi hämta Balla bus på flygplatsen, wooohooo! Försöker att inte tänka på att det är NärCon i helgen, som jag dels gärna varit på. Men inte kan pga brist på den typ av ekonomi. Får hoppas jag kan besöka det i sommar. Allting hänger på hur jag kommer jobba. 
 
 
allmänt tjafs | |
#1 - - Jenni Lenita:

Alltså måste bara fråga dig (du behöver inte svara om du inte vill ofc), men vart är det du bor? Jag bor själv i Haparanda och när jag läste Luleå i ditt inlägg så fick det mig nyfiken :)

Svar: Haha, ingen fara. Jag har precis flyttat till Boden med min sambo :)
Iza aka izumii

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så fina visitkort! :)

Svar: Tusen tack! Jag är själv väldigt nöjd med dem faktiskt :)
Iza aka izumii

#3 - - Jenni Lenita:

Vad coolt, det är ju så nära :) Jag har lite släktingar som bor där. Varifrån är du egentligen? :)

Svar: Vad roligt! Jag är från Linköping egentligen! Så blev en väldigt lång flytt men jag ångar inte en sekund av det. 1 mars har vi bott här en månad! :)
Iza aka izumii

Upp