och mer snö...

Det snöade större delen av dagen igår. Inte sådär fluffiga flingor, utan pyttesmå flingor. Men det täckte rätt mycket. Var nog säkert en 10 cm som låg på bilen när jag skulle åka iväg mot jobbet inatt. Tog lite tid att borst bort...! Men, det föll av otroligt lätt. Kanske pga att det varit ca 10-15 minus sen igår. Kanske...
 
 
Det syns säkert inte supermycket på bild, lite tricky de där flingorna ibland. 
Det känns fint med massa mer snö iaf. Kan nästan längta till dels nästa vinter, när man är här uppe och får uppleva den där mer riktiga pudersnön som lägger sig. Ingenting är nog så underbart och fint som den absolut första snön som faller. Och kanske, bara kanske finns risken att jag faktiskt kommer ha snö på min födelsedag i december i år..!
 
I denna skrivande stund har jag även köket, hallen och ett av våra rum helt färdiga. Tänkte jag skulle knäppa lite bilder på rummen idag så kan ni få se hur det ser ut. Jag har inte blivit nöjd med de tidigare bilderna helt enkelt...! Men det kommer. 
 
Hoppas ni får en fantastisk måndag!
/ norrskensskytten - izumii
allmänt tjafs | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Åh jag håller verkligen med, det är så mysigt med snö!

Svar: Det är så fantastiskt underbart! Älskar snö <3
Iza aka izumii

#2 - - Johanna:

Så fint med snö😍 Önskar verkligen att det blev mer snö i Sthlm men det har varit dåligt med det dom senaste åren.

Svar: Jo, varit dåligt neråt Östergötland med, där jag bodde innan. Helt sjukt vad bortskämd man kan bli nu...!
Iza aka izumii

Upp