Mitt första riktiga norrsken...

Fick jag skåda på vägen till jobbet. Det riktigt skarpa. Tyvärr ingen kamera, men efter jobbet, dvs typ nu har jag fotat. Det var minsann lite kvar. Ord är överflödiga:
 
 
 
 
NU kan jag sova...!
norrsken, nordlys, polarsken | norrsken | |
#1 - - Jenni Lenita:

Åh så härligt att du har fått uppleva denna fenomen som är så otroligt vackert och fascinerande 😊 Jätte fina bilder och ser riktigt mysigt ut.

Svar: Jaa, verkligen. Kände mig som ett barn innan julafton ungefär.. Helt galet hur häftigt det är, och vackert för den delen! Tack så jättemycket !
Iza aka izumii

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Härligt att det var lite kvar när du kom hem till kameran! :D Ser fint ut! Sådär mycket var det inte när jag såg det i skärgården :P :)

Svar: Ja, det var inte mycket, men ändå! Det syntes ju liksom. Försökte hitta en så mörk plats jag kunde.. Har en idé om jag ska kolla hur läget är ikväll igen...!
Iza aka izumii

#3 - - Rebecca Adnell:

Snyggt! Älskar norrsken, det är så vackert :)

Svar: Tack!! Det är det verkligen. De på jobbet tyckte nog jag var lite knäpp! :D
Iza aka izumii

#4 - - johanna:

Åh wow😍 Hoppas verkligen jag får se det någon gång också! Det hände tydligen i Uppsala ibland när jag bodde där, men lyckades alltid missa det...

Svar: Jag brukade följa Norrsken på facebook, för att se lite när sådana där solstormar/fenomen inträffar. Igår/Inatt hade jag nog bara tur att jag fick se det tror jag, Sjukt sjukt häftigt! Hoppas du får möjligheten någon gång!
Iza aka izumii

#5 - - Bella:

Fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket!
Iza aka izumii

#6 - - sandra:

så fint!

Svar: Tusen tack! :)
Iza aka izumii

Upp