måndag, intervju

Och så var det måndag. Måndagar och ett "let's get this week going" . 
 
Jag hade hopppas på ett samtal imorse, från ett av jobben jag gärna vill ha. Men ikke, inte idag. Så mailade dem direkt när jag väl kommit upp ur sängen, och sen får vi se hur det går efter det. Men, håller tummarna för att det händer något. Jag känner mig bitvis rätt så rastlös, och samtidigt energilös. Jag hoppas att vi fixar mer glid på mina skidor snart, så jag kan åka lite längdskidor igen.. Det har blivit en paus. Dels pga övning och inte hann ordna det innan han åkte. Sådant som sker. 
 
Jag tror också att dagens intervju gick bra, det kändes bra. Det är alltid lite tricky dock när en pratar om tidigare jobb osv. Förklara innan att jag haft en hög sjukfrånvaro pga situationen som var. Det känns jobbigt, men jag vill inte låta det stå ivägen för framtiden heller. Det är bara så sjukt svårt att få jobb med den storyn bara. Men, jag vet att jag åtminsonde är ärlig iaf. Och det. Det är ändå för mig själv det vikigaste.
Så, nu håller vi bara tummarna för att det ger utdelning också. Jag är ju jag, och jag mår så sjukt mycket bättre nu också. Det är i förflutet liksom.
 
--
 
Saker som gjorts idag iaf:
 - Kollat platsbanken för fler jobb, sökt något
 - mailat för uppföljning av rekryteringsmässan/samt jobb
 - gått på intervju i Lule
 - postat brev till Akassa, NM Distribution, och en gammal arbetskollega.
 - storhandlat 
 - fastnat framför serier/doctor who, och googlat efter yoga kurser.
 
---
 
Ute faller snön igen, så norrsken kanske de inte blir nu i dagarna iaf. Haha, tröttnar ni kanske på det? 
Tagit tag i lite av några äldre bilder nu när jag inte har något dagsfärskt, och det känns ibland roligt. Och jag lyckas också rensa helt enkelt. Saker som inte behövs vara kvar. Alltid ett steg åt rätt håll. Så, med det sagt ville jag visa en bild från april förra året, på de rosa blommorna.
 
En bild som jag glömt redigera, har några 100 tal sådana här från förra våren att redigera, men man kan omöjligt göra alla...! Men, jag tyckte den kunde få pryda dagens inlägg. Och det betyder att jag är runt april 2016, och framåt för fler som kan ligga oredigerade. Det .. Är en del när man fotat så mycket jag ändå gjort ibland. De går framåt. Och jag hittar några guldklimpar! Som bilden ovan!
Visst var den fin?
 
allmänt tjafs | |
#1 - - Märta:

Håller tummarna för att du får jobb! :-)

Svar: Tack! Det hoppas vi verkligen! Vore superskönt!
Iza aka izumii

#2 - - Rebecca%2520Adnell:

Håller tummarna för dig!

Svar: Tack så mycket ! :)
Iza aka izumii

Upp