Lycka = Norrsken.

Prognosen verkade svag, men att de spontant kunde dyka upp. Runt 23 såg vi en liten liten svag fläck genom kameralinsen från balkongen. Sagt och gjort. Varm oboy i termos och sen iväg.
Det var oerhört svagt i början, men den sista bilden. Innan vi åkte hem, wow säger jag bara!!
 
 
Här är några av bilderna:
 
SÅ JÄVLA MYCKET LYCKA PÅ DET HÄR!!!
 
Nu, ska vi snart sova allesammans. Kan bli en roadtrip imorgon. Ska ladda extra batterier. 
norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Märta:

Åååååååh! Jag har aldrig sett så här tydligt norrsken, men jag vill så gärna se det någon gång. Underbara bilder i alla fall! Sjukt fina.

Svar: Det var inte supersynligt för ögonen först, men kameran snappade upp det mesta ljuset, och sen bara POW så kom det en kraftigare syn i kanske 5 minuter :D Tusen tack!
Iza aka izumii

#2 - - Kataraina:

Men vackra bilder hörru! Så fint med norrsken. ❤

Svar: Tusen tack! Blev supernöjd! <3
Iza aka izumii

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Magiskt! :D

Svar: Verkligen!!
Iza aka izumii

#4 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Snygggt! :)

Svar: Tack så mycket !
Iza aka izumii

#5 - - erikasblogg.se:

Men WOW vad läckert! Å det vore en dröm att få uppleva ett norrsken! Jag antar att du sett Jonna Jintons blogg? Kolla in den annars. Många fina norrsken :)

Svar: Jaa, det har jag. Hon är helt fantastisk!! Tack så jättemycket! Norrsken är otroligt magiskt och vackert att se faktiskt!
Iza aka izumii

Upp