hoppsan kerstin.

När man trodde man var färdig med bildredigeringen, så hittar man helt enkelt alltid fler. Hur är det möjligt? Suttit ett par timmar med att gå igenom, månad för månad. Sen finns det ju alltid bilder man kanske inte var nöjd med för att redigera, för att också upptäcka bilder som, varför redigerade jag aldrig denna för?!
Så, min dag såhär långt har helt enkelt inneburit mer redigering, och kolla över. Städat igen... Och jag kanske imorgon orkar flytta in datorn till mitt egna lilla rum sen. Vi får se.
 
Några godbitar jag hittade från redigeringen, var bland annat på Alice, min sambos mammas hund. Så himla fin är hon. 
 
Så busig, livlig och lite tokig. Som det ska vara..! Haha. Saknar Alice rätt mycket. Precis som hennes syster Lexie, som tyvärr inte finns längre. Lika fin hon. 
 
De två gosenosarna. Lexie den lugna, och Alice den galna. Typ. Två så olika personligheter, men ack, så otroligt fina hundar. Goshundar deluxe. 
 
Insåg även att jag borde låta datorn vila från all redigering en stund, den har blivit rätt så varm. Så jag tänkte passa på att handla lite guacamole gott till mig. Med morötter och inte chips till.. Så sjukt gott. 

 
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - JUNITJEJ:

Åh, så himla fina!

Svar: Det är absolut viktigt att man trivs med sitt jobb!

Svar: Tack! Lika gulliga båda två! :) Synd att den andra har fått gå till himlen bara. :/
Det är superviktigt att trivas på jobbet :)
Iza aka izumii

Upp