härligt, nu kör vi!

Jag fick en glad överrasking på mailen idag, nämligen att myFujifilm återigen har 50 bilder gratis kampanj! (har tyvärr ingen sådan länk att bjuda på...)
Älskar den, så fantastiskt. Jag borde faktiskt bli bättre på att framkalla bilder.. Och sätta dem dels i album, och göra stora kollage tavlor av det. Det finns ju ingenting som är så underbart som att bläddra i fotoalbum, eller hur?
Så, i skrivande stund har jag valt ut 50 bilder som ska framkallas. Underbar lyx. 
Några på några vänner, en del på mig och sambon. Några familjebilder, samt en del på Alice och Lexie, hundarna. Behöver även börja köpa hem lite tavlor här hemma, nu när allt är färdigtapetserat.
Ett litet urval av de bilder jag valde är dessa:

Just dessa bilder är faktiskt från kanske 2012-2011. Så, det märks en del skillnad mot dagens bilder...!
-
 
Också en bra grej, jag köpte äntligen mina första riktiga vinterkängor idag! Samt termobyxor, så nu är min plånbok väldigt ledsen. Men nu kan jag pulsa fram i skogarna liiite längre, och kanske få ännu mer fantastiska skogsvinterbilder!
Kan också bli att vi tar en tur till rödbergsfortet, kanske ikväll, alternativt imorgon kväll. Det är vila och ta det lugnt just nu..! Så jag passade på att blogga.
 
En lika snöig fredag som de tidigare dagarna. MASSA snö blir det. 
 
 
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Johanna:

Åh den första bilden😍 Ja man skulle ju verkligen bli bättre på att framkalla bilder...

Svar: Är lite förälskad i den alltså. <3 Ja, det är ju så fint att ha i album, inte bara digitalt liksom!
Iza aka izumii

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så härligt att skriva ut bilder, måste också bli bättre på det :)

Svar: Jag längtar lite till en skrivare som skriver ut även i A3, ligger i framtiden. Men just denna gång fick det bli att beställa hem!
Iza aka izumii

Upp