Go with the flow.

Oh yeash, en intervjuv på måndag. Klockan 15. Det händer stuff! Så bra grejer också. Det känns bra. Natten gick också bra. Hade 5 missar sist jag åkte med, men denna gång tror jag det gick mycket bättre. Inte lika uppstressad. Det är mänskligt att göra fel i början, men inte så party när de bara pratar om andra som typ gjorde allt felfritt efter 1 körning. Hur motiverande då? 
Well, kanske massor för en annan. För mig? Prestationsångest. Jag har aldrig i mitt liv gjort något liknande, så det är verkligen en första gång. Jag har massa att lära mig inom området. Det rullar på, det går bra. Men sen är det inte så mycket mer. Men, nu har iaf lite andra saker tagit i rullning, så jag får vara tacksam och glad för det.
 
-
 
Det har snöat i typ 2 dagar nu förresten. Det blåser ju lite med, så imorgon ska vi nog äntligen köpa ordentliga kängor till mig. De jag har, well. Jag gillar inte få fuktiga fötter när skorna blir blöta av snön. Inte sådär överdrivet party. Men det är massor med fin snö ute. Det är alldeles vitt överallt ! 
 
Och just ja, bonus! Imorgon kommer även vän upp hit och hälsar på! Balla Bus kommer, eller som han egentligen heter, Fredrik. Men, det klingar inte... Så, Balla...! Alla kallar honom det i stort sett. Så, jag tänker inte vara annorlunda... Så det blir att åka ut lite i helgen, typ rödbergsfortet osv. Också en anledning till att jag behöver fixa mina skor. Och kanske ett par termobyxor. Så jag kan ge mig ut i skogen för mer fotoäventyr när snön varit så djup därinne. Ladda kameran helt enkelt är det ju inget tal om, det ska göras. 
I nästa vecka blir det en liten summering av min första månad i Boden, Norrland. Helt sjukt. Har snart bott här en månad redan...! Galet ju.
 
Har ni någon snö?
allmänt tjafs | |
Upp