vita världen.

För 2 år sedan lade jag upp några av mina tidigare vinterbilder, med texten "Vart sjutton är min snö btw? *vill ha snö och mer minusgrader*"
 
Nu är det och har varit lite pendlande mellan -9 till -12 grader ute. Det ligger ett ganska stort vitt täcke utanför och det snöar av och till. Sådana där riktigt små lätta snöfall ni vet? För två år sen hade jag inte trott på den som sagt att jag skulle vara här uppe. Inte en chans, det var en dröm, en fantasi, en sommarplaneringsresa liksom. Men att faktiskt bo här, i den vita världen på vintern, den korta men ack så ljusa sommaren. Ne, det hade jag då aldrig trott...
 
 
Jag liksom, har massor snö nu. Om än att det säkert kan komma ner ännu mer snö, det vet man ju aldrig. Det är dock otroligt vansinnigt härligt detta. Även om dagarna just nu är ganska korta, och allt det där. Det känns ändå bara så fint ändå. <3
Det är så himla härligt. Att uppleva, vara här, dela dagarna med Albin. Jag som sagt känner mig ibland sådär otroligt fjantigt löjligt lycklig, och mer och mer tror jag att det även syns på dessa 2 nedersta bilder, jag ler så mycket mer nu än någonsin innan på ett sätt. Det är. FINT.
Det är magiskt att känna såhär, så ovanligt men fantastiskt. Ju mer jag delar, ju mer jag får känna vid allt detta, ju mer tacksam blir jag. Och det är bara så innerligt härligt.
Visst är det fint att vara vid liv?
fotografier, känslor | |
Upp