Den andre december.

Oh yeash. Igår var ju riktigt trevlig kväll. Ja, ni vet. Man kommer hem från jobbet runt 9 på morgonen, och sen däckar man. Sover, några timmar och sedan så blir det liksom bara. Segt. Ladda inför julbord på Western Farm i Boden, mycket mycket trevligt var det. Men, showen som var, slog en del. Himla coolt. Några av dem bilderna kommer dock senare.. Nu vill jag faktiskt imponera med DAGSFÄRSKA bilder. Kul va?! 
Jo, men lite iaf... Men iofs, det jag först skulle skriva och berätta var att jag fick ju något av det bästa av sambon igårkväll, nämligen lite rygg/nack massage. Liksom armar, händer och fötterna. I died. Almost. SÅ skönt, så välbehövligt... Det resulterade i en sjukt avslappnad iza, som i sin tur somnade rätt så snabbt, och kraftigt. Såhär söt i min toffs, jag tydligen somnade med, imorse.
Sötast.nu. Finns det ens något sötare? Erhm, självförtroende var det ja. HAHA.
 
Nej men allvarligt nu, det i sig resulterade i en väääldigt fin vinterdag idag. Solen och krispigt vit snö, så himla vackert. Julmarknad på Försvarsmuseét i Boden och en liten tripp dit. Så, inte asmycket foton, men lite...
Och här är några av dem inklusive lite "nya" bilder på mig. xD Med systemkameran..
 
Som sagt, inte megamycket. Men det är ju så fantastiskt underbart ute nu, hoppas kunna fota lite mer imorgon, och hoppas solen finns då med. Och sen får vi hålla ögonen öppna för norrsken i veckan, det kan bli lite magi runt 4-6 december ish, kanske kvarliggande till den 7e. Vilket vore grymt. Jag menar, NORRSKENMIN födelsedag?! Det är åtminstonde något som aldrig inträffat tidigare, iaf för mig då..!!
Vore ju rätt coolt, men får se...!
Nu luktar det mat, min bästa partner har varit sådär bäst och lagat middag. Sen ska jag jobba 19-04. Fy vad mysigt. Bästa: jag kan idag till jobbet.
Men nu, mat. Laters :*
fotografier | |
Upp