decemberbarn.

Det är ju trots allt inte bara jag i familjen som fyller år i december, nämligen fyller faktiskt min morfar hela 90 år idag! Stort grattis till honom!! Jag tänker dock inte dela med en bild på morfar just nu, men jag har haft honom i tanken hela dagen och klart avståndet känns extra mycket nu när vi flyttat upp.. Men det gör inte att något ändras ändå.. Jag träffade honom i förra veckan innan jul nu och det var trevligt. Det är klart åldern kommer ikapp, men morfar håller i och det är jag så tacksam för.
Morfars hand med sin kaffekopp och 2 sockerbitar. Alltid morfars kaffekopp så!
Morfar var lastbilschaufför innan sin pension, och detta var en av de lastbilar han körde. Tycker det är så coolt ändå. Han har åkt såå mycket resor, inklusive in mot Treriksröset, Kiruna etc, ställen lite överallt ju. Himla coolt. Jag gillar den grejen och när han har berättat lite om sina resor. Väldigt intressant faktiskt.
Så, JÄTTEGRATTIS till Morfar som fyller hela 90 år idag!!
 
familj, fotografier | |
Upp