Årsresumé del 3

Juli: En månad med bröllop, återigen en viss ekonomisk stress och tidspress på att komma ikapp med bilderna. Jag var med på blogg.se framsida, inte highlightad högst upp, men jag fanns där ↓
Fotade en del på nattetid och bara älskade varje minut.
Det var ett fint bröllop! Älsade Desse med sin Niclas ♥
Träffade även Jenni första gången (och har faktiskt fortfarande bilder kvar att visa därifrån...)
 
Augusti: 
Inleddes med åksoävder och vackra himlar. Dundrade rätt rejält! Åkte och fotade mitt första airsoft spel någonsin, hade 2 veckors semester innan jag började på Väktarskolan i september.
Min 5 markIII var även på kamerasjukhuset för rengöring och jag fotade med en nybörjarkamera igen, sjukt märklig känsla.
Sista augusti såg jag säsongens första norrsken, och hade en jättemysig kväll på berget där vi befann oss med lite eld och bara .. Underbar kväll. 
 
September: Började med nya karriären, att börja på Väktarskolan, och påbörjade den mest intensiva perioden detta år. Regnigt, kallt, nya och massor människor. Fotade ganska lite och la all fokus på skolan och Albin.
Blev mest norrsken och höstbilder.. men i övrigt en långsam fotomånad faktiskt...!
fotografier, tillbakablick | |
#1 - - Johanna:

Så fint! Låter som det varit ett bra och händelserikt år☺️🌟

Svar: Tack så mycket, det har det verkligen varit ! :D
Iza Palm

Upp