and some bad weather..

Tyvärr har nollan och någon plusgrad våldgästat oss nu sen igår. Lite snö försvinner, svinhalt på vägarna med mera. Blä.. I torsdags var det 21 minusgrader när Albin gick till jobbet på morgonen, 15 minus när jag åkte iväg vid 13 tiden. På morgonen därpå låg vi på -1, nästan +1. Regn och vindar. I was not happy... Det är lite tufft att köra med drivsnö på vägarna. Men tog det satans så lugnt. Dock, i fredags som i tidigare inlägg, hann jag komma ut och fota lite. Gå lite i snö som går upp till knäna. Helt amazing. Var rätt trött efteråt bör tilläggas också. Jag har nåågra till som jag tänkte bjuda på, nu när vädret är lite tråkigt. I väntan på nästa omgång snö och mera minusgrader så att säga.. En liiiten liiiten bomb med vinter:
Det är så fint att hitta snö där ingen annan gått. Om än kanske något djur. Så himla härligt. 
Nu hoppas jag dock att det kommer ytterliggare mer snö, och sedan att plusgraderna försvinner. Om en vecka åker vi söderut, och då får vi väl ta plusgraderna.... Men då ska det också mysas med Alice, världens gosigaste shilosheperd:
Längtar <3
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Felicia:

super fina bilder

Svar: Tusen Tack Felicia ! :)
Iza aka izumiii

Upp