pustar ut ..

Nu är snart alla hårddiskar rensade, det är inte alls mycket kvar egentligen. Det blir helt klart nu i veckan iaf. Känns också lite skönt att kunna pusta ut lite nu när det är dags att gå utbildningen nästa vecka. Det är fortfarande svårt att greppa, men jag ser så mycket fram emot det ändå...!
 
Har också precis tömt kameran från veckan i söder, mycket mycket bilder. Närmare 1000 nya bilder att ta hand om..! Så. Räkna med bildbomder.. Och kanske lite mer tidsinställda inlägg under tiden jag pluggar/utbildar mig. Lite för att det är LÅNGA dagar att vänta. MEN, nästan samma tider som Albin jobbar, så känns ändå trots det rätt bra. Samt att även om jag bor gratis på skolan, ska jag minsann försöka att sova hemma så mycket som det bara går. Mest för att jag kan och vill. Matlådor och grejor. Ska bli riktigt spännande och kul. Anteckningsblock osv ... Ojoj... Iza ska bli väktare. OHMY. Det kommer bli sååå kul!!!
 
Jag vet inte riktigt vart jag ska göra av mig själv just nu. Så insane peppad osv. Och så tusen bilder att ta hand om xD :D 
 
 
DET SKA BLI SÅ HIMLA ROLIGT!!! 
allmänt tjafs | |
Upp