oh those summernights.

Hitting the road, everything just opens up...
 
Det är både ovant men fantastiskt underbart att ha en sambo som orkar och så gärna VILL följa med ut på sådana äventyr, jag vet ibland inte om jag kanske lyckats lika bra att göra allt detta om det inte vore för Albin ibland.. SÅ TACKSAM. Förr har de liksom alltid varit att åka själv, eller stressigt för att de inte velat. Men nu är det snarare, "ska vi inte stanna så DU får fota lite här" och "Säg till om du vill fota, så stannar vi här.."
Bortskämd i kärlek. 
En kväll i juni, närmare bestämt den 30 juni så började kvällen med mys och grymt god mat, dvs tacos som ni ser på första bilden. Sen runt halv elva tiden kanske så packade vi in oss i bilen för ett nattligt äventyr. Och återigen, en härlig bomb med bilder följer snart.
 
 
 
--
 
Efter mat och mys, så begav vi oss som sagt ut. Och det var så himla fint och magiskt. Jag älskar verkligen upptäcksfärder genom världen. Jag är skeptisk till om solsemester är för mig, jag tror jag skulle fördedra att dra ut och vandra/utforska och hitta saker som kanske ingen annan sett. Jag märker det mer och mer nu sen flytten till Norrland hur mycket mer jag dels växer i fotograferandet och kärleken till naturen blir så mycket starkare. Det är sjukt fantastisk känsla. Och jag hoppas bilderna ger er samma känsla.
Grusvägar, rosa himmel och vackra midnattsol. Att det är så ljust är fortfarande stundvis helt ofattbart. Men jag älskar det, och jag längtar så in i bomben till nästa sommar. Mera äventyr, och kanske kanske kanske kanske kommer vi ha en liten valp här hemma... Men bara kanske !! Det beror på. 
Och då blir det massor bilder igen. Så jag hoppas ni fortsätter att gilla bilderna som kommer och dyker upp. Jag har så mycket att visa. Dela med mig av. 
Vackra sommarnätter ♥
 
Och nu, nu ska tant faktiskt bege sig mot en nattpromenad och sen somna bredvid sin älskade underbara sambo och njuta av sovmorgon några dagar till... ♥
fotografier, norrlandäventyr | |
#1 - - Emma:

Fantastiska bilder!
Och nu blev man ju lagom sugen på tacos..haha <3

Svar: Tack !! :D haha, eller hur. Får köra en tisdags tacos !! :D
Iza aka izumiii

#2 - - Jenni:

Åh herre min gud så vacker 😍 Alla som platserna skulle jag också vilja besöka, så så otroligt vackert 😍

Svar: Tack så jättemycket !! :D Jag minns inte riktigt vilka vägar vi åkte på, men Albin har väl halvt koll! :D Otroligt mysiga vägar iaf !! :D
Iza aka izumiii

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Vackra bilder! :)

Svar: Tack så mycket Annie ! :D
Iza aka izumiii

#4 - - Grodan:

Vackra bilder! :)

Svar: Tusen tack!! :D
Iza aka izumiii

#5 - - jescworld.blogg.se:

Vilka vackra bilder, du har verkligen fångat de vackraste stunderna.

Svar: Tack så jättemycket !! :D
Iza aka izumiii

Upp