motiverande skrämmande kul.

Ja men varför inte? När jag ändå ständigt säger att det är nu eller aldrig, kan vi lika gärna passa på? Eller hur?
 
Såatteh. Nyheten då: 
På måndag börjar jag alltså en 6 veckors totalväktarutbildning här i Boden.
 
KAN NI FATTA?! GAH. Det är en skräckblandad förtjusning och nervositet utan dess like. Men jag har bestämt mig nu, att nu finns det ingenting som kan stoppa mig. JAG VILL. JAG SKA. JAG KAN.
Så, på måndag nästa vecka blir det skolbänk och annat trevligt. Jag är skitnervös. Men det ska gå bra. Bara ta det lugnt och avslappnat. Det löser sig som det heter.
 
Jag ville ändå bara passa på att dela med mig av denna goda nyhet iaf. Sen har jag nog jobb efter utbildningen också, och det blir ju bara ännu bättre. Jag ser fram emot hösten nu.
Lite mer än innan. Inte lika mycket panik liksom. Så, det här känns ändå sjukt bra!
HEJA MIG!!
 
 
allmänt tjafs, inspiration, känslor | |
Upp