mot nya mål

Jag blev inte förlängd nu, och det kändes ändå väntat. Men det ger bara möjlighet till nya dörrar. Och jag är redan på väg att söka/titta på andra lösningar. Mitt mål är att hitta nytt jobb i rekordfart. Typ. Men det ska nog lösa sig. Det är kanske lite vid behov på det ställe jag är nu, fram tills jag hittar ett annat mer permanemt. Det är modigt och växa. Och nu ska vi se till att det blir så bra det bara går att bli.
 
Det var fint på balkongen, jag har sökt 4-5 olika nya jobb. Ska kolla upp fler alternativ i veckan, och på torsdag eftermiddag blir det en tripp ner söderut för familj/vänner och lite nöjen. 
Bästa scenariot är att kanske "få" denna vecka helt ledigt, och sen påbörja något nytt slutet på augusti/september. Det är iaf en tanke jag tänker att jag ska försöka nå. Och iaf ha ett nytt jobb eller jobb överhuvudtaget i slutet på september. Nu jävlar börjar det... Sökandet igen!
 
Jag vet ju att det kommer bli bra. Det är nog det bästa. Det löser sig <3
allmänt tjafs | |
#1 - - Jenni Lenita:

Så tråkigt att det inte blev förlängd :( Och jag håller tummarna för att du hittar något riktigt roligt snart <3

Superfin bild som alltid <3

Svar: Det ska nog lösa sig mot det bättre ska du se :D tack <3
Rykande färsk for once ! Dvs, samma dag och allt ! :D
Iza aka izumiii

Upp