Livet .

Nästan så det känns. Har sofar haft det helt underbart hemma. Fotade airsoft igår, och idag hade jag en cosplay fotografering. Otroligt roligt ! Om än att jag känner mig nådigt handikappad utan min stora bebis .. Den lilla är liksom inte lika snabb så att säga. Men det funkar och jag kan samtidigt redigera lite på ipad som sagt. Det blir ju inte riktigt samma som att sitta vad datorn, dock verkar det se iaf ganska okej ut.

Dessvärre får jag inte bilduppladdningen att funka via webbläsaren. Men det går ju lösa på annat sätt. Så det ordnar sig. I skrivande srund så tänder vi liten eld här nere i boxholm i källaren. Himla mysigt. Doften av eld är ju helt magiskt underbar. 

Ska snart ta ytterligare lite bilder, sen ska vi nog mysa resten av kvällen innan det kanske blir att skåda stjärnor, eller om vi gör det imorgon. Det återstår att se. 

Några smakprov från airsoften:

allmänt tjafs | |
#1 - - Emma:

Coola bilder! Nästan lite apokalyps/zombie-miljö! (fast kanske är det som är tanken..?) ^^

Svar: Haha, tack! Ja, precis, det är ju grundtanken ! :D Det gör sådana spel där också, fett kul. Men airsoftkulor gör ont att få på sig xD
Iza aka izumiii

Upp