att få komma i fas.

Redigeringen närmar sig halvt om halvt ett slut, och kanske försöker jag övertyga mig om det åtminstonde. Men just nu har vi iaf möjlighet att bara ta det lugnt och bara göra ingenting, blandat med att ta tag i rutinerna igen. De få vi har, och de nya som förhoppningsvis kommer hjälpa framöver med bättre struktur. Dvs, planera måltider för veckan, och matlådor. Att det blir så bra som möjligt för oss båda helt enkelt. 

I samband med skolstart för mig, och att Albin återvänder efter sin 11 veckor långa semester, känns det lite skönt att vi kommer ha relativt lika tider, dvs också att vi kan träna tsms lite mer igen. Och med det återfå lite fokus på fysiskt bättre välbefinnande. De där med vikten och de ohälsosamma som blivit under sommaren ska få bättre koll. Kan vi väl säga. Knäna och lederna ömmar, mycket pga att man gått upp i vikt. Det är inte så att det syns tydligt, förutom den där envisa siffran på vågen, dock är det just att vart fettet lägger sig som gör att det bör nog göras något åt det. Så sakta och säker ska höstens träning också komma i fas.
Så, strategiskt är det detta som sker:
 
Väktarskolan 170904-171013 - sen ska jag vara färdig väktare och däribland också hitta och ha jobb.
• En bättre fysisk hälsa [pågående under hösten rent generellt]
Redigera ikapp de sista bilderna från juli och augusti.
• Hålla koll på mat/rutiner och se till att undvika onödiga inköp.
Inte stressa upp sig över dessa nyligen skrivna punkter.
 
-
 
Jag har aldrig varit ett speciellt stort fan av att göra just listor pga det skapar en hel del stressmoment och ångest i mig, men det säger att man ska ge sig på det ändå. Hitta vägar runt det, och sätta upp rimliga saker. Som ett exempel: ta sig upp ur sängen idag

Och en sak till, kanske också komma ihåg att skriva lite vardagliga saker som dessa, och inte alltid bara bildbomba er! Även om jag gärna har massor att dela med mig av. Dock, så kommer det kanske bli lite bildbomber ändå, än sålänge har nu iaf inte klagat på det !
Såhär rockade jag min morgon:
Fluffigt hår. mysbyxor och slappa sköna linnet som är typ ett nattlinne. Bästa kombon.
 
Hur är ERAN tisdag?
| |
#1 - - Johanna:

Spännande med väktarjobb! Då kommer ju bättre fysik komma av bara farten. Lycka till🌸🙌

Svar: Det blir nog riktigt bra !! Fått lite mer info nu, och det kan ju helt enkelt bara bli bra ;) Tack så mycket!
Iza aka izumiii

#2 - - Amanda Jona [FOTOGRAF]:

Hjälp alltså, behöver också komma i fas med mina bilder känner jag! Har fortfarande oredigerade bilder från JUNI som ligger och skräpar ;)

Svar: Det är mer än vad man tror ibland !! Haha, blev färdig med juni häromdagen, men nu är det juli och augusti kvar ! :o Bara kämpa! :D
Iza aka izumiii

Upp