WOW.

Fick äran att se ett rätt så mycket mer mäktigt norrsken ikväll. Bilderna talar för sig själva:
 
 
 
Bilderna från med lyktor osv, well. Det kom typ från ingenstans.. Så, det är lite suddigt, pga bråk med stativet, MEN, känslan tycker jag är rätt najs. Att jag ändå trots lite suddigt, vill dela med mig. Helt sjukt hursomhelst. TACK för en klar himmel. TACK för ett fantastiskt skådespel. 
norrsken, nordlys, polarsken | |
#1 - - Jenni Lenita:

Men näääähäää så vackert 😍 Vilken lycko ost du är! Sjukt fina bilder och man kan verkligen se och känna känslan 💕

Svar: TAACK :D Det var galet fint. De sista med lyktorna som sagt, på vägen hem. Bara exploderade ovanför oss i bilen. Fick inte upp stativet som jag ville... Pga jävla fästplattan vägrade sätta sig i stativet. GAHRH. Men det blev iaf några guldklimpar <3
Iza aka izumii

#2 - - Jenni Lenita:

Tyckte det var bra jobbat med bilderna även om du inte fick upp ditt stativ 😍 Det är svårt att ta långa slutartider utan stativ men du lyckades ganska bra tycker jag.

Svar: Jag fick upp det till slut alltså! Men det vägrade först...! Hahhaa. Det är ju upp mot 6-10 sekunder slutartid.. Så utan stativ helt hade de nog aldrig gått sådär bra xD
Iza aka izumii

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Häftigt att det var så intensivt :)

Svar: Jaa, det var riktigt häftigt faktiskt !
Iza aka izumii

#4 - - Rebecca Adnell:

Snyggt!

Svar: Tack så mycket !!
Iza aka izumii

Upp