valborg, en snöig sådan.

Kände mig rätt pepp, tänkte ta en morgonpromenad osv, och allt var rätt najs när jag gick och la mig igår. Imorse vaknade jag av regn/snö som slog mot fönsterbrädet. Så, igår sol och klarblå himmel och 6 plusgrader. Idag, en vit molning himmel med snö, ömsom regn som faller. Och jaa, jag ska ut idag, jag bara drar mig lite för det just nu. Lite för att jag är rätt trött, och lite för att jag bara är otroligt lat.
 
Tog denna för bara en liten stund sen från balkongen.
 
Har suttit och klurat lite med photoshop ett tag, om det här med färgrymber osv, KANSKE hittat en lösning, men bara kanske. Det återstår att se. Haha. 
 
Hade hoppats lite på en fin dag, himlen igår sa att det kunde bli fint väder idag, men å andra sidan: jag är trots allt i Norrland, där snön ibland kan ligga kvar i maj månad, så. Megaförvånad är jag ändå inte.
Himlen från balkongen igår, samt att det är min nya bakgrund på telefonen just nu. Jag bara älskar den.
allmänt tjafs | |
#1 - - Katta:

Åh så fina bilder! Kram

Svar: Tack så mycket :)
Iza Palm

#2 - - Miss Baby Peaches:

Bilden längst ner är SÅ fin :)

Svar: Tack! Jag är helt kär i den :D
Iza Palm

#3 - - emblas.se:

Vilket märkligt väder som aldrig kan bestämma sig! Här verkar dock våren vara på g på riktigt nu, peppar peppar... ^^

Svar: Vi håller indeed tummarna för det :) Inte mer snökaos tack :)
Iza Palm

#4 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Kanske sistaaprilväder ;)
Fin himmel det var i alla fall :)

Svar: Det får vi hoppas :) men man vet nog aldrig egentligen! Tack så mycket ! :D
Iza Palm

Upp