Våfflor ! Och födelsedag!

JA, äntligen. Ni läste rubriken helt rätt. Albin var ju på övning när det var våffellördag, så vi har skjutit lite på det... Men idag så orkade vi. Det är tvätt och städdag. Och vi kände att våfflor var en perfekt start denna morgon. Golven är dessutom redan dammsugade/moppade och tvätten är alldeles strax färdig. Så, awesome lördag sofar. 
Hemma enligt syster Anna, är det 15 plusgrader och sol. GÖTT. Här är det 2 plusgrader och, ish sol. Typ molnigt, men solen lyser igenom då och då. 
Ringde ju min syster av anledning att idag fyller hon år! STORT GRATTIS <3
 
Älskade storasyster Anna ♥
 
-
 
Och så självklart, försökte lite halvhjärtat bjuda på fina våfflor bilder också:
 
Jag fotar otroligt sällan matbilder. Sålänge det inte är en stor tacostallrik kanske. Massa gott gojs med mina favoritgröna röra guacamole. 
 
Det är så jag borde äta: guaccamole och morötter? SÅ JÄVLA GOTT. 
allmänt tjafs, familj, fotografier | |
#1 - - emblas.se:

Åh till och med jag som inte är så förtjust i våfflor blev sugen på våfflor nu! <3

Svar: Det är ju SÅÅÅ gott. Hur kan man inte gilla det `?!
Iza Palm

Upp