Tacksamhet.

Lite pga otrevliga minnen som plågat mitt sinne senaste dagarna, har jag grubblat och vridit och vänt. Men inte riktigt kunnat klura på vad som är själva orsaken. Och bara för någon dag sedan, så slog det mig till varför. Och jag tänker nog inte skriva så mycket om det egentligen, det tillhör trots allt de gamla. Det mesta är bearbetat och sådär, men vissa saker vill bara komma och slå en i ansiktet ibland. Och just då, och i tanken så inser jag också lite mer om vilka som faktiskt är ens vänner osv. 
Det har varit en rätt intressant resa genom åren överhuvudtaget faktiskt av vilka som stannar, vilka som gått.
 
 
Idag är jag som sagt mest bara tacksam över de människor som finns i mitt liv, här och nu. Dem som frågar hur man mår, de som finns där dagarna man inte vet vart man ska ta vägen. TACK för att ni finns♥
 
 
känslor | |
Upp