skärtorsdag, visst.

Jamen så var det dags då. Påskhelgen är här. Yippieee! Eller? Mest av allt är jag rätt glad åt att inte behöva gå upp kvart över fyra imorgon bitti om jag ska vara ärlig. Det om något är det absolut bästa just nu. Att dessutom få vakna tillsammans bredvid den finaste jag vet, Albin är bara ännu bättre. Tillsammans att starta dagen. Fantastiskt! 
Han gör mig tokigt lycklig den där Albin ♥
 
-
 
Såg också ÄNTLIGEN Fantastic Beasts and Where to Find Them, ikväll. SÅ bra och fantastisk. Jag är ju Harry Potter nörd trots allt. Dock inte så nördig som kanske andra är, men det är ändå alltid ett alternativ när man har dåliga dagar, eller är sjuk, eller bara vill få lite magi i livet. Harry Potter är så bra. Uppväxt med det, och jag tror inte jag riktigt kan lämna den fandomen bakom mig ännu... För nu längtar jag bara till nästa film, vilket det troligtvis kommer bli. Så, happy happy!! 
 
En film jag dock ibland verkar ensam om att inte ha sett, är Skönheten och Odjuret. Vill så gärna se den med Emma Watson som Belle, och allting. Men jag har ju inte sett den tecknade ännu... Det har funnits många som sagt åt mig att se den, men fortfarande.. Inte gjort detta. Kanske dags snart? Ska se den, lovar... Men det finns tid för det. 
Kan bli att ta lite mer redigering kanske ikväll också. Lite mer gamla och goa bilder. Det är ju en del som behöver få nytt ljus så att säga.. Kastat en del pga missnöjd, men nu så... Dags att ge bilderna en ny chans. Samt, att jag bitvis faktiskt rensar bort på samma gång. Rätt smidigt. Och på tal om gamla bilder, på facebbok fick jag upp en bild jag tog för 3 år sen idag:
Eller ja, den 12 april 2014 egentligen. Men, ändå. Blåsippor ute vid Alvastra Kloster om jag inte misminner mig. En dag jag också har lite halva minnesluckor ifrån. Jag var lite dissociativ så att säga. Hägrade mellan ångest och ja, inte att vara mig själv helt enkelt. Men, jag fick några fina bilder från dagen:
 
Vad bjuder eran påskhelg på?
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - emblas.se:

Hahah jag trodde jag var den enda i världen som inte sett tecknade Skönheten och Odjuret! Det känns ju som att man borde se den innan den nya... ^^

Svar: JA! Eller hur ? Har försökt undvika läsa om folk som sett den, just för att kanske undvika spoilers.. Men först, kanske man ska se den tecknade som sagt xD
Iza Palm

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Jag har sett den tecknade Skönheten och odjuret, men inte den nya spelfilmen (vill se den!!!).
Vackra bilder, jag vill åka till Alvastra kloster, får kanske göra det någon helg snart :)

Svar: Jag borde verkligen se den. Men ikväll blir det nog Rouge One-.. Så får vi se!
Det borde du göra! :D
Iza Palm

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Oooh, Rouge One är bra :)

Svar: Tyvärr såg vi aldrig den.. MEN, vi ska ! :D
Iza Palm

Upp