minnesförlust?

Ibland, undrar jag verkligen.. Hur i helskotta en lyckas. Jag har nu i snart en veckas tid letat febrilt efter minn fjärrutlösare till kameran. Den finns INGENSTANS verkligen. Men så gjorde jag en sista check i stora kameraväskan efter typ femte genomsöket, och minst sagt. I facket jag aldrig lägger den i annars, DÄR låg han fint den där lilla rackaren. Liksom att batteriet som är fullladdat och redo för att användas, har jag också förlagt. Vad tusan.. Den kommer säkert också fram snart, men man undrar ju...
 
Hur tusan lyckas man förlägga saker hela tiden?! Är det temporär minnesförlust, eller är det "the silence" som spökar? (För er som sett / ser Doctor Who, är referensen mer tydlig)
Sjukt creepy guys iaf. 
 
Jag har ju tre extrabetterier, och ett av dem är laddat, och det är det jag inte hittar. Jag kanske vill ut och fota idag ju... Livets problem... Tur att det bara tar typ 2 timmar ish att ladda ett... Ska bara finkamma väskor osv först innan... Såatteh, får se hur det går.
 
-
 
Innan söket fortsätter, så blir det återigen en gammal goding, mest för att jag i efterhand fick lära mig att jag fångat det gyllene snittet perfekt i bilden.
 
På en gräsmatta för snart 10 år sen i juli, i min dåvarande hemmastad Göteborg. Hisingen, närmare bestämt.
Jag hade gått vilse genom stan i jobbsök bland annat.
 
allmänt tjafs | |
Upp