happy norrskensskytt.

 
Att lära sig bli bekväm framför kameran. En uppgift jag fortfarande jobbar med. I huvudet är jag skitnygg och allt är bara sååå jävla bra. I verkligheten, är det att jag inte tänker på eventuell hållning eller drar bak huvudet lite för mycket för att sedan visa min dubbelhaka. MEN, i den där korsetten är jag banne mig snygg. 
Älskar bilderna vi tog idag, skönt att ha lite nytt. Det bästa är dock att mina ögon lyser idag på ett helt annat sätt än innan. Jag själv känner det både i sinne och i själen. Det är en helt annan grej. Det är känslan av att äntligen våga liksom. Hur galet skönt och fantastisk som helst.
Jag längtar till sommaren och göra mer sådana här sessioner. Midnattsol, skogen och underbara vyer. Att Albin också får lära sig mer om att fota porträtt, och jag får lära mig att bli mer bekväm! Asbra kombo. Samt att jag får upptäcka så mycket mer tillsammans med Albin här i Norrland med, när vi gör sådana här saker. Det bästa som finns. 
 
Jag ville fånga även lite mer bilder från platsen, så åkte förbi nu när solen skulle gå ner. Dessa två fick bli kvällens fina:
Upptäckte även att jag har smuts på sensorn, igen. Så nu ska kameran städas, igen. Jag behöver antingen ordna ett bättre rengöringskit, eller skicka in den. Skräcken när jag inte har en backupkamera. Eller ja, jag har ju Albins nikon. Men jag är ju inte van vid nikon..... Hahaha.
 
 
 
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Jenni Lenita:

Alltså jag tycker att du är skitsnygg precis som du är 😉 Och ja, korsetten är skitsnygg och även på dig.

Och landskapen är helt makalöst vackra 😍 Nå är du allt duktig du 💕 Hoppas du har haft en fantastisk dag 💕

Svar: Tack så jättemycket! Du är för go! <3 Military underbust, innan OdiumClothing la ner. Jag fick den, så att säga. HEEELT underbar. Använder den inte så ofta tyvärr dock.

Man blir aldrig mätt i de norrländska skogarna <3
Iza Palm

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh så härliga bilder på dig! Måste också träna på att vara framför kameran, är så himla mycket mer bekväm med att få vara bakom ;)

Svar: Tusen tack! Det är inte ofta man gör det som fotograf, ställer sig framför...! Men det är bra övning, man lär sig lite mer :D Ju mer bekväm man är, desto mer lär man sig ju om olika positioner, ansiktsuttryck etc. :)
Iza Palm

#3 - - Emma:

Superfina bilder ju! Övning ger färdighet hehu ;)
älskar din cape också! riktigt snygg :)

Svar: Tack! Eller hur! Tacka Albin som har fotograferat dem också! Den är jag så glad över att jag hittade! Köpte den på LinCon, ett spelkonvent i Linköping 2013!
Iza Palm

#4 - - PASSION FOR COMPASSION ♥:

Wow, så fina bilder! Himlen ser så underbar ut i alla vackra färger. Och härliga bilder på dig med! Älskar din hårfärg!

Svar: Tusen tack! Den är magnifik emellanåt, inte jämt, men ofta. Tack! Behöver dock färga det igen. :)
Iza Palm

Upp