Från mobilen

Jajamensan, ett inlägg från telefonen. Stängde ner datorn för att sova tidigt. Satte igång en film "bröllopsfotografen" för att den är rätt så rolig. Just grejen liksom. 


Anyhow.. sambon åkte idag till söder, dvs Stockholm för att göra högvakten igen. Så blir gräsänka i typ en vecka. Han kommer hem onsdag den 26e. Kommer bli skapligt tomt tills dess.... men det blir nog bra ändå. Får bara ta det lugnt. Har inte något direkt planerat. Lite foto och lite ut iaf. 

Tänkte visa några mobil bilder på en fantastisk himmel häromdagen. 💚

Är ljust från halv fem till nästan tjugotvå på kvällarna. Dvs, skymmar runt tjogoett.... galet ju. Men nu ska jag sova... 

allmänt tjafs, phonepictures | |
#1 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Skönt att sova tidigt och mysigt att titta på film :)
Fina bilder, läckert att det skymmer så sent :)
Kram

Svar: Jaa, dessvärre blev det ingen bra sömn under natten, men sådant som händer... Den är ganska rolig Bröllopsfotografen, har du sett den? JA, det är rätt underbart ändå faktiskt.
Kram!
Iza Palm

#2 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Jobbigt, hoppas du får mer sömn en annan natt. Ja, jag såg bröllopsfotografen när den var ganska ny. Störde mig lite på hur han höll kameran osv, det kan inte ha blivit så bra bilder ;) Men bortsett från vissa småsaker så var den ganska rolig :P

Svar: Det är ju rätt ironiskt hur den är framtagen. Det är iaf så jag ser den :D
Iza Palm

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Ja, nu kan jag väl tänka så också, men tyckte det var lite för mycket när jag såg den första gången :P Liksom överdriva allt så mycket för att försöka få det roligt :P

Svar: Haha, ja. Jag reagerade likadant första gången. Nu ser jag den bara med humor:p
Iza Palm

#4 - - Jenni Lenita:

Nämen fyy vad vackert 😍 Alltså det spelar ingen som helst roll vad du har för kamera i dina händer, du skapar helt fantastiska bilder 😍 Alltså snälla, man blir så himla glad och "wow" av att titta på dina bilder.. så himla inspirerande 💕 Du är GRYM!

Svar: Men gud, tack!! Vad snäll du är <3 *rodnar lite* Hahaha. Det där med sådana kommentarer gör mig så himla glad!! :D Tusen tusen tack!! <3 Kram!
Iza Palm

Upp