easy one, today.

Ja, och så var det alltså dags. Stora "JAG LURAS" dagen. Alltid lika skoj, eller ? Jag har sen några år tillbaka bestämt mig för att inte lita på något alls idag. Dock händer det ju att jag glömmer vilken dag det är också ibland.. Och det är ju faktiskt mänskligt. Så, har ni blivit lurade något idag?
 
-
 
Jag somnade som ett barn efter gårdagens show med norrsken. Somnade till och med på golvet i sambons datorrum i väntan på att ta en dusch.. Jättefint. Ligga på golvet och snarka medan han spelar spel med hans bror. Smexig girlfriend punkt nu. All adreanlin som pumpades upp, och sen dog ut. Det blev en omedelbar däckning. Så fort huvudet nådde kudden igår, bara KABOOOOM. Dödsrycket, och sen snarkade jag på.... Sov till ca halv åtta nonstop. Somnade väl innan ett iaf. Så det var rätt skönt. Behövdes. Somnade om lite efter det också, vi tog sovmorgon till iaf halv elva ish. Det behövdes kan vi väl säga...
 
--
 
Ska snart ta tag i lite mer redigering från gårdagen, bland annat på denna läckra himmel, bild från min instagram: izafisa
 
allmänt tjafs | |
Upp