att längta.

Okej, inte helt okej av sambon att faktiskt länka till denna video: NärCon Sommar Aftermoivie 2016 för att sedan visa denna: NärCon Sommar Aftermovie 2016  
Den första är redigerad och framtagen av filmteamet på NärCon Sommar förra året, så jävla bra. Tjuter av all kärlek som utspelar sig. Längtar som fan till sommaren nu. Bara be till alla gudar att jag kan få ledigt de där tre dagarna i juli.
 
Därför, en liten bildbomb från NärCon Sommar helt enkelt: Dessa foton, och flera finns att beskåda på NärCons Flickr  - under album framförallt. Jag var en av fotograferna på konventet förra året.
(ber om ursäkt i förväg, pga många bilder) 
 
 
 
fotografier, känslor | |
#1 - - Katta:

Såå härliga bilder! :)

Svar: Tack så jättemycket ! :)
Iza Palm

#2 - - Johanna:

Haha, wow det där är en värld jag inte vet så mycket om. Kul att se☺️

Svar: Det är en sjukt mysig värld med massor glada och underbara färger. <3
Iza Palm

#3 - - Netti Starby:

Vilka härliga bilder! <3 Kramis

Svar: Tusen tack!
Iza Palm

#4 - - A M:

Men ååh jag vill också ha sommar! Längtar galet mycket, jättehärliga bilder!
Hoppas du hade en fin påsk! Kram <3

Svar: Det närmar sig maj iaf! Så snart... Snart !! :D Tack så jättemycket. Detsamma till dig, kram!
Iza Palm

#5 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

En dag vill jag också gå på något sånt här, älskar ambitionsnivån på alla!

Svar: DOIT! Så värt det, tycker jag iaf. Helt fantastisk miljö. Och mycket Japansk anime, spel, och olika söta gosedjur/serier :D
Iza Palm

#6 - - emblas.se:

Alltså cosplay-människor är så jäkla grymma! Måste ta och besöka ett sånt där event, tror att det brukar arrangeras här i Uppsala ibland :)

Svar: Tror det är UppCon? Jag lite osäker, har bara varit på det i Linköping, och ComicCon i Stockholm. Finns lite mindre överallt egentligen. Just NärCon i Linköping är väl den stora så att säga. Tror vi hade 10 000 besökare förra året. :D
Iza Palm

#7 - - emblas.se:

UppCon är det ja! Man borde kanske smyga sig dit ^^

Svar: Ja! Jag har hört mycket gott om det! Så doit! :D
Iza Palm

Upp