äntligen lite eld...

Nemän, efter noga tänkande och kanske mest insett, så är det nog banne mig 10 år sen jag faktiskt såg en majbrasa... Hur sjukt är inte det ? Det är rätt mycket tänkande och tillbakablick detta år känner jag. Kanske för att det i juni är 10 år sen jag gick ut skolan, och man grubblar på hur långt man har kommit sen dess. Och ja, det blir mycket positivt faktiskt. Även om jag inte haft ett fast jobb längre än 2,5 år osv, och kanske varit mer arbetslös med mera. Mycket andra saker gör dock dessa 10 år väldigt lärorika och utvecklingsbara år. Det känns iaf skönt på insidan. Även om det ibland såklart stressar mig..! Men, mer om det en annan gång kanske.
NU, ska jag visa upp två bilder till från dagen, dvs lite snabbredigerat, MEN, med lite anpassning för bloggen. Hoppas jag, ni får gärna säga om ni ser skillnad på dessa jämfört med innan. Men det verkar som jag lyckats hitta saker i photoshop för att spara för webben osv, och kollat och läst olika tips med färgrymd osv.
 
 
 
Det var rätt mysigt att se en majbrasa igen. Även om jag var utan sällskap, så fanns det ju flera andra där. Fotade en del eld bilder, big suprise, jag ÄLSKAR eld.
Kom med med strax över 400 bilder i kameran, det mina vänner, var det sjukt länge sen det hände. En skön känsla. Att vara tillbaka typ. Nu hoppas jag på schysst väder imorgon så jag kan peppa lite mer fotografering.
 
Just nu, blir det att hoppa in i en välbehövlig dusch, luktar säkert rök, och sen ska jag bädda ner mig och kanske somna till en film på ipaden, som jag brkar göra när Albin inte är hemma. Ska krama Hugo, min gosiga nalle, samt somna till doften av mina juterep, som alltid varit en skön och lugnande effekt när jag blir mörkrädd i lägenheten. 
allmänt tjafs, fotografier | |
#1 - - Jenni Lenita:

Oj jäklar vilken brasa ! 😲
Vi hade inte så himla stor och så hade vi regn så den bara mestadels rykte.. knappt någon eld, haha 😂 Men gillar bilderna på elden.. ser så himla mysigt på något sätt 😄

Svar: Tyckte den var rätt liten xD Hahahaha. Men, det har blivit så mkt mindre brasor också, i samband med ja, djur och grejer. Jag är van vid större, men sen var det ju några år sen sist också. Tack så jättemycket !! :D
Iza Palm

Upp