22 april, och året innan.

Jag tycker det är lite roligt ibland, men jag får ju på facebook ibland notiser om saker jag lagt upp från tidigare år, statusar etc. Och jag var uppenbarligen aktiv runt denna tid förra året. 
 
Jag la dels upp mycket bilder, vårkänslor osv. Så, jag tänkte dela med mig. Och okej, dessa är tydligen från den 23 april, MEN, typ samma dag.
 
Fotograferade i Trädgårdsföreningen i Linköping, körsbärsträden. 
 
Idag, har jag ännu inte varit utomhus, så blev en balkongbild, tillsvidare. Tänkte försöka ta mig ut på en promenad sen senare.
 
22 april 2013, tog jag selfies framför min laptop.
 
22 april 2014 hittade jag vitsippor till massor i Valla, Gamla Linköping.
 
22 april 2015, fotade jag återigen lite körsbärsblommor och for till Göteborg.
 
Bilder faktiskt från den 25 april.. Men mest för att jag gillade bilderna, 2015. Järntorget i Göteborg. Det är sent på natten om jag inte minns fel också, iaf sent.. Jag saknar Göteborg lite, och det var en fin helg. 
allmänt tjafs, fotografier, tillbakablick | |
#1 - - NORRSKEN EMMA:

Duktig du är på att fota! =)

ha en bra dag
kramiz

Svar: Tack så jättemycket ! Tack detsamma ! :)
Iza Palm

Upp